Sider

onsdag den 30. september 2015

September told by Instagram

Så er det den 30. September, og derfor synes jeg at vi lige skulle samle lidt fra instagram, som kunne fortælle om denne fanatiske måned.

Der sket rigtig mange gode og lækker ting i denne er måned og håber der kommer mange flere gode ting.

Måneden starte fin, jeg får skaffet mig nogen fede bluser fra eBay, med sjovt print på, jeg får blandt andet denne her lækker sag hjem. Problemet med den, at jeg har "Feed me" mig selv en del, så jeg har nu endt med at tage 5 kg på, 5 kg, som, jeg SLET IKKE er glad eller slot af, som ligesom gøre at jeg ikke kan selv fortælle mig jeg er køn. Sær fordi jeg virkelig gerne vil tabe mig, men mad er den stærke fjerne sammen med den dårlige motivation.










Jeps, jeg er madglad, men dag havde jeg virkelig også bare mit lort, så min gæste valgte at gå i Føtex og købe nogen elsket og dejlige giffel til mig. Jeg havde virkelig også bare brug for det, skal dog siges at jeg delte med andre, så bare rolig.













De næste to billeder er fra da jeg skulle I Legoland med familien. Det var en rigtig tur, selvom at det var en regnvejrs oplevelse, nogen blev rigtig våde og tog tidligt hjem, samt andre bare var i det dårlige humør. Så fra min side af var det ikke den bedste oplevelse, da vi mest fik prøvet det som passet til mine mindre fætter og lille kusine. Men jeg ved at næste gang at jeg tage afsted med min familie, så skal jeg endte havde min kæreste eller en ven(ninde) med. For så kan jeg være sikker på at prøve lidt flere vilde ting.
Men fordi det var min ene moster der betalte det hele, vælge jeg ikke at brokke mig, kun glad for jeg ikke brugte mine egne tjent penge på den oplevelse.



















Her et billede der beskriver hvorfor at jeg har taget på, sammen med det næste. DOG vil jeg sige at jeg har både har delt kagen og isen med en anden, så helt slemt har jeg da ikke været. Men jeg har virkelig prøvet at finde nogen sunde ting, som kan være en god mellem snack.



















 Det RIGTIG godt med skolen. Billedet er af et forsøg med osmose. Jeg elsker det lille sirup (brune) æg.
 Jeg var sammen med nogen venner, da vi skulle prøvede at drikke mig fuld, da jeg aldrig har været det eller rigtigt haft nogen at gøre det med. Jeg er nemlig ikke den type der vild med at gå til fester, fordi jeg ikke har lyst til at være en total klovn foran folk jeg ikke har det tryg med, sær fordi at jeg ikke har det i forvejen godt med at være 100% mig selv, hvis jeg ikke er et selskab hvor jeg følger mig tryg.
 Som sagt før, går det rigtig godt med skole. Vi skulle i et fag som vi kalder KIT, lave en reklame ud for en persona vi har lavet. Julie(Den blonde på billedet før) hoppet med på min idé, da vi godt må arbejde sammen i grupper omkring reklamer, men persona skulle vi selv lave. Jeg havde valgt Louis Vuitton kuffer.
Julie lavet skitsen og jeg lavede reklame med mine dejlige photoshop skils.
 Man skal havde det rigtig udstyr til skolen og det RIGTIG dejligt til matematik at havde flere forskelige farver overstregningstusser. Sær når man skriver flere forskellige formler op på en side.
 Jeg var så glad for at få min flower crown og negle hjem fra eBay, Du kan finde link til dem i mit tidligere indlæg her
Folk er gået amok over regnubuen filter på snap! Så min panda vil da også være med på bølgen, den var dog så heldig at der også kom en sky for ende at regnbuen. 
 Mere skole og denne her gang en skitse af en idé til teknologi, jeg vælge ikke fortælle om den, da vi helst ikke vil havde andre skulle tag den.


Og lige et stemnings billede af Julie, da vi var i IKEA, da jeg skulle havde nogen ting, som jeg skulle bruge til min gave til Oliver, da vi har månedsdag på fredag. Jeg viser gaven frem, sat de dejlig ting jeg ellers fik købt mig her i weekenden, da jeg ved at min kæreste kan finde på at tjekke min blog, da han synes jeg svær at give gave til og derfor bruger min blog til at få en idé til hvad han kan give mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar