Sider

søndag den 6. september 2015

Mini In The Cover

Jeg elsker siden MiniInTheBox, da det lidt som eBay, men jeg synes det nogen gange er lidt letter at finde andre ting, da det ikke kommer de samme ting 127 gange, som når man søger på eBay.
Jeg har fundet nogen cover, som jeg SYNES er vild fede og derfor gerne vil dele med jer. Ved godt at collages layout ikke er det helt store at råbe hurra for, men valgte bare holde det simple i forhold til at sætte dem sammen.
De jeg har fundet fremmen, passer mest til Samsung, da det jeg selv ejer.
1/ 2/ 3/ 4/ 5/ 6/ 7/ 8/ 9/



1/ 2/ 3/ 4/ 5/ 6/ 7/ 8/ 9/

2 kommentarer:

  1. Chokolade coveret er så fint! Og det med donuts er vildt lækkert!

    Hav en god aften!
    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet
    Svar
    1. Er selv vild med chokolade, har kigget en del efter det til Samsung 👍❤

      Slet