Sider

torsdag den 24. september 2015

10 ting jeg ikke forstår.... -JUST WHY?!-

Det her er 10 ting jeg ikke forstår. Jeg vil ikke skabe nogen form for debat, men du må da godt komme med din mening. Vi har alle VORES egne mening.

  1. Hvorfor man kun doner penge, hvis man selv kan få noget ud af det. (At man doner penge i form af at man selv kan vinde en bil eller ligne.)
  2. Hvorfor det hedder feminist hvis man går ind for totalt ligestilling.
  3. Hvorfor at man vil ødelægge gode æbler på at bruge dem i en kage
  4. Suppe
  5. Hvorfor at jeg ikke taber mig
  6. Hvorfor folk stadig vil se vild med dans og x-factor
  7. Hvorfor er det vi er så afhængig af facebook. Indrømmer jeg ikke bedre
  8. Hvorfor man vil prøve at se 20 år yngre ud, når det bare har gjort dig 100 gange grimme end du virklig er.
  9. Hvorfor at DSBs sædder bare er langt fra borden! I ved når man sidde hvor der to sæder overfor hinanden og et bord i mellem. FUCK det svært at få lavet sine lektier når man har ondt i ryggen og computerne ender altid på skødet.
  10. Hvorfor at jeg sidder på min computer, når jeg endelig burde rydde op og pakke.

(indlægget er lavet i forvejen og mening at skulle komme ud når jeg synes det har været stille.)



1 kommentar:

  1. Jeg er totalt enig med nummer 2! Jeg synes, at ligestilling er ekstremt vigtig, men hvis jeg kalder mig selv for feminist, lyder det som om, at jeg kun går op i, hvad der er bedst for kvinder. Der burde virkelig blive opfundet et nyt ord :/

    Sjovt indlæg!

    Hav en god lørdag!
    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet