Sider

torsdag den 17. september 2015

eBay baby! #52


Jeg ved ikke hvad for et nummer vi kommet til med. Men jeg tjekket min blog og så jeg havde 51 indlægs om eBay, så dette her må blive nummer 52.




Jeg har modtaget en del ting hjem fra eBay, og jeg er så dårlig til endelig at vise dem frem på bloggen! Så nu får i dem ENDELIG, bare rolig, det kun de ting jeg har modtaget i dag, også nogen andre ting, ellers kunne vi værre her i 100 år!




Lille overblik over alle de ting jeg har fået i dag. De er primære smykker, og de ikke alle kun fra eBay, der også nogen fra Aliexpress, hvis man ikke kan finde det på eBay, kan man finde det på Ali.


Den første ting jeg har modtaget er de her metal papir flyver. Når man køber, får man to med, og jeg tænker at en der betyder noget for mig skal have den anden. Du finder dem lige her.



Det næste jeg har modtaget er det her lækker lommeur. Jeg er fan af dem og elsker virkelig lomme ure. Det her er mit tredje og kan virkelig ikke få nok af det! Elsker dem fordi det er retro over dem, men også fordi at den måde de er udsmykket på bare er så flot. Du kan finde lommeuret her



Jeg havde brug for en sød halskæde, tro bare det endt med at jeg har bestilt en masse hjem, men til de penge, så kan man ALDRIG få nok! Du finder denne halskæde her.


Årrh hvor er dette sæt dog sød. Dog er perle tingen på halskæde faldet af, men den kan da nemt stadig brugs. Du finder øreringe her og halslæden her. De er dog ikke helt som billedet, men synes stadig de er søde



Jeg har altid været vilde med hænge øreringe, jeg ved ikke, men synes at der bare en elelr skal klassisk stil over dem(Når det nogen som dem her) Du kan finde dem her.



(Fuck overtro, jeg lever livet farligt :) ) Da jeg så printe på denne her lækker paraply, vidste jeg skulle have den, også 50 kroner, så må den holde så længe den nu holde. Men synes hele ikke dem du køber her hjemme holde for godt. Jeg er glad for den og håber da den bliver brugt, ellers er det lidt øv og skaffe den. Du kan selv skaffe den her.






De næste to ting jeg har skaffet mig, er noget som jeg blevet rigtig vild med, og synes det godt her til efterår, hvor man ikke forbinder blomster med. Det giver et lille godt twist og liv til. Jeg elsker blomsterkroner og er vilde med de her hårbøjler. Elsker hvordan blomsterne er lavet og HELT klart penge vær! Du finder de hvide her og den fine lyserøde her



Bare rolig, Vi er ved vejens ende. Jeg elsker de her pandaer, og købte også en i starten af året, men den var Magnus så dum at få fat i, så jeg valgte at købe 6 nye. Den 6. har jeg fået forlagt et sted, så den kunne detsvære ikke komme med på billedet. Jeg elsker dem og hvis du har børn, eller kender en som mig (Måske dig selv) Som elsker bløde bamser, så kan de klart anbefales. Jeg havde en med i skole (Jaa, jeg kan godt lig noget at have i hænderne, så jeg har bedre fokus i timerne og ikke ryster i bene.) og der var en del i min venen krads som var vilde med den. REMEMBER TO BE YOU! Du kan skaffe de nuttet pandaer her




Det jeg til sidste har fået hjem og vil vise jer, er de her falske negle. Jeg har haft dem får og synes de var gode. Samt har jeg også bestilt nogle lim. Jeg vil dog HUSKE at man skal VIRKELIG passe på med limen, da det noget stads og bare klister med det samme. Neglelim findes her og neglen her.


Jeg håber I kunne lig indlægget. Hvis du vil have flere tips og idéer fra eBay, kan du melde dig ind i denne her gruppe. Hav en god torsdag, og hvis jeg ikke får skrevet noget i morgen, så hav en RIGTIG god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar