Sider

torsdag den 17. marts 2016

Picture Book - Room Tour

Jeg har fået ordenet min lille hygge hjørne på mit værelse. Jeg har fået sat mit blomster bord op, hvor jeg har valgt hvor min orkide står, samt nede under har jeg min elsket Træ Abe og mine små søde kaktus, hvor jeg fandt krukkerne i genbrugen. 



Jeg har fået det flotte kalve skin tæppe i IKEA, samt fået en del billeder fremkaldt, som jeg ente skal have op på en væg eller i en bog. Der flere end dem I ser. Jeg havde dem med op den anden dag til min mor, og hun valgte da også og hapse nogle af dem, som hun gerne vil have.





Jeg har også fået skaffet lidt make-up, og med mit behov er jeg rigtig glad for det, jeg virkelig glad for det kalveskind, for det virkelig en dejlig baggrund

 En en lille kanin, som jeg også fandt i genbrugen. Jeg elsker virkelig de ting man kan finde i en genbrug. Sær fordi jeg elsker at mixe nyt med gamle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar