Sider

onsdag den 23. marts 2016

Long Blond Hair! - Lidt personlig indlæg



Virkelig! Jeg savner at jeg ikke har langt hår, og jeg fortryder i det hele taget det med at klippe i mit hår. Jeg ved ikke om jeg har fortalte jer det, men jeg mange gange når jeg har haft det virkelig dårligt og haft det vildeste nedtur dage, så klippet jeg i mit hår, fordi jeg håbet at min mor vil prøve at snakke med mig om hvad der skete i mit hoved. Det skete detsvære aldrig og efter at jeg selv betaler for min frisør, så gøre jeg det ikke så meget.
Okay jeg kan ærligt godt finde på at klippe spidser af mit pande hår eller general bare noget længde, hvis det er blevet ALLLT for langt, for jeg orker ikke at gå til frisøren for at tag længder af mit pande hår, plus man kan ikke se det, for mit pande går ender altid i sidden som et står rod.
Dog tilbage til det endelig indlægget skulle handle om. Nemlig at jeg gerne vil have langt blondt hår igen. Jeg savner det virkelig. Men fordi jeg havde rød hår før, så valgte at gå til min frisør, for at få det ordenet. Jeg har nu fået en mærkebrun, da det nu handler om at få det skide røde farve ud af mit hår.
Jeg glæder mig virkelig til at få længde på mit hår, så jeg kan sætte det op, for jeg misunder virelig folk med langt hår, som bare kan lave de mest flotteste opsætninger af deres hår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar