Sider

søndag den 13. marts 2016

Hvad sker der for min IG?


Jeg får delt en del gamle og lidt nyere billeder på min Instagram og har der også begyndte at lærer at bruge de gode #HASHTAGS, samt at vælge mine billeder med om hue. Det bedste er klart når jeg kan se at nogle af de samme folk bliver ved med at like igen og igen, for så følger man virkelig at man gøre sit arbejd godt. Det første billede var fra da jeg lavet pandekager og som altid, så det sjovt af tag billeder af ting der bliver hældt ned i noget andet.


Her er den anden dag var jeg ude at lave et udendørs areal til vores kaniner. Bagtanken var at jeg vil havde lavet nogle søde påske billeder af dem, men det er de ikke tamme nok til, samt at det at må komme på græs for første gang, var ligesom et fix for dem. Jeg er glad for jeg har lavet det, sær fordi at siden vi fik dem for godt 1½, har de stået i et bur uden for. Så tro bestemt at de har nydt at være ude, sær på frisk græs og et område som er lidt større.

 



 

Billederne vidste jeg også i mit sidste indlæg, dog var de ikke redigeret. De her blev hurtigt redigeret i en app på mobilen, inde de kom på Instagram og elsker det virkelig.


MAD, MAD OG MERE MAD! Jep! Der skal tages billeder af mad. Jeg dog glad for at når man er ude at spise med sine venner, at det nogle der accepter at man tager billeder af mad, og de spiser da ikke bare fordi jeg skal have billeder, nej, jeg får også lov til at have deres mad med. Men mad er godt og JA! Jeg er blevet ramt af den klassisk insta venlig, advokado og hytteost mad, dog ikke på insta venligt royal tallerken.


 

Lidt mere billede af væske der bliver hældt! Elsker det virkelig! Også også lige en Latte Carmel! GUD jeg skulle virkelig ikke havde opdaget Baresso, for der er blevet brugt lidt for mange penge.

 



For hvad er vi uden kærlighed! Det bedste billede af min mor og papfar! Det her taget til nytår 2014/2015 Dog sker dette synd ikke fredfyldt for tit, da Magnus er mega jaloux og mor og far skal ikke røre hinanden og der skal slet ikke være nogle der rører dem.





Og hvad er Insta uden lige et par billeder af sig selv, hvor man er liiige lidt ekstra lækker!?
Jeg er begyndt at prøve at lærer hvordan man får lagt en lidt pænere make-up. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar