Sider

lørdag den 23. august 2014

En god start!

HTX

Beklager virkelig meget at jeg ikke har blogget i RIGTIG lang tid! Jeg har bare ikke vidste hvad jeg skulle skrive om og måske været i en anden verden de sidste to uger. 
Jeg starte i sidste mandags(11/08) på gym, og jeg rigtig glad for det. Jeg kommet i snak med nogen rigtig søde mennesker og har det fint med timerne.
Det eneste der er øv, er at jeg skal vente en time(alle dage undtaget torsdag) på at kan komme med mit tog. Men bruge mest tiden på at læse en bog, eller læse lektier, hvis jeg har bogen med mig.


Han er ikke en HUN!
Som jeg har fortalt, var vi nød til at komme af med Jensen, efter som hun havet været syg i lang tid. 
I tirsdags(12/08) havde mig og min mor planlagt at vi skulle ud og kigge på gave til Frode(Han har fødselsdag i dag), og derfor aftalt at mødes i Middelfart. Jeg får dog en sms i timen, om at hun ikke kan komme, fordi hun havde fundet en hundehvalp, som hun skulle ned at kigge på og fordi så vil det være hans fødselsdagsgave(Og det var dig der sagde nej, da jeg kom om med ideen, kan du bestemme dig kvinde?) Så jeg måtte vente en time på toget (YAAY)

Men han er en rigtig sød hund og i kommer bestemt til at se mere fra ham. Vi havde snakket om at få en basset hound igen, men de er alt for dyre. en hvalp kan jo koste op til 10.000 kr. Så nu har vi fået skaffet en gravhund(En lille hotdog) 

Jeg har givet ham navnet Magnus, da det bare faldt mig ind og fordi jeg BESTEMT mente det var forkert og kalde den Jensen, selvom min mor mente det. Det virkelig at leve i fortiden i mine øjne.

Jeg skal dog bare igen have sat min mor og Frode på skolebænken i hvordan man ved hvornår en hund er en han eller hun. For de bliver ved med at sige hende når de snakker om ham, samme problem med Jensen, hende kaldte de for ham, men det var noget med at hunde var altid ham og katte altid hun.

MEEN hvorfor bliver Magnus så kaldt for hende?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar