Sider

søndag den 31. august 2014

Efteråret kalder = Nyt tøj - Part 1


Jeg har nu været så sød og finde nogen ting jeg er vilde med, som ikke er fra Ebay :)
Nu kunne jeg godt bruge flere penge, for ihhh hvor er der dog nogen lækker ting. Hader bare det altid skal være så dyrt.


1. Bluse med krave ~ 2. Stræk trøje ~ 3. 89 Trøje ~ 4. Hvid Skjorte ~ 5. Bukser

De første fem ting er fra Asos. Jeg kan rigtig godt lig tingen på asos, men mange gange synes jeg det er vildt dyrt.
 1. Blusen med kraven er jeg vild med, fordi den har lidt old school over sig, som jeg rigtig godt kan lig. Jeg kan godt lig når tinge er lidt klassisk.
 2. Strik trøje er bare noget jeg er vild med. Vi kender vel alle godt de sjove historie om at det med at få en strik trøje i julegave, det var ikke lige det sejeste. Men jeg elsker striktrøje, fordi de er så dejlige varme, og hvis de er store er det bare bedre, for så kan man rigtig putte sig i dem.
 3. Trøjen med print er bare fordi jeg elsker der print på bluse
 4. Skjorten er jeg vild med fordi den igen er det her klassisk, men stadig modane og enkel, som jeg er vild med.


Indlæg forsættes :)


1 kommentar: