Sider

torsdag den 5. maj 2016

My pretty eyes



Lad mig bryde stilheden på denne skønne dag, hvor vi kan skrive 5, maj, Kristi himmelfartesdag og Danmarks befrielse dag. Jeg er ærligt begyndt mere og mere og gå op i make up(Det øverste viser lidt af min lille samling) Dog går jeg stadig ikke med make up til hverdag, da jeg har det fint med hvordan min hud ser ud og ærligt ikke har tid og overskud om morgen til det. Jeg regner klart med at jeg vil bruge mere til på at udvikle mig med at ligge make up og intet bliver holdt totalt naturligt, for så kunne jeg lige så godt havde ladet vær med at ligge make up på mit ansigt.


Jeg har i denne anledning fundet en masse forskelige øjneskygge paletter, som jeg vil dele med jer. Jeg kan klart anbefale den palette, som man kan se på det første billede, som er fra Maybelline

Prisen kan være lidt andeleds i forhold til tilbud osv, så jeg har valgt at oplyse den originale pris 

1)  Morphe Brushes35S 35 Color Smokey Eye Palette ~ 2) Morphe Brushes 35U 35 Multi Color Shimmer Palette ~ 3) Morphe Brushes -  35P 35 Color Plum Palette ~ 4) Zoeva - Cocoa Blend Palette ~ 5) Zoeva Rose Golden Palette ~ 6) Zoeva Cool Spectrum Eyeshadow Palette ~ 7) ZoevaNaturally Yours Palette ~ 8) ZoevaSmoky Palette ~ 9) BH COSMETICSGalaxy Chic Baked Eyeshadow Palette 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar