Sider

fredag den 27. maj 2016

City Break - GoodieBoox - May


Så fik jeg endnu en gang en GoodieBox ind af døren. Jeg synes t mange af tinge er gode, og elsker det her tema, storbys ferie. Jeg dog ikke særlig meget af en storby pige og elsker alle mest livet på landet. De fleste af tinge kan jeg faktisk bruge. Denne måneds har en værdi på 579,70,- og der kun 2 af produkterne som ikke er Full Size. 


Garnier Respons Body - Mythic Dry Oli: Jeg har den allerede i forvejen og fik fingerne i den da den lige var kommet ud og Rema fik den som en parti vare. Så jeg har lovet min skønne veninde at hun kan få den, da jeg ikke bruger den jeg har i forvejen så ofte. Jeg synes den er meget god til de dage hvor det lidt ekstra varm og min hud nemt følelse lidt tør.

Nicka - Hydro Lipstick: Jeg synes det en skøn farve, jeg har lige kort prøvet den på og synes den er god. Jeg synes dog den lugter lidt for meget af syntetisk kirsebær

Perfume Pod - Atomizer: Mega smart til at få tranporter sin parfume fra original flaske til denne fine holder når man skal på fire. Det der gøre den smart er den er nem og brugervenlig til at overføre parfume over i denne beholde. Dog synes jeg ærligt ikke at jeg vil bruge 85,- på at kan have min parfume med. Men igen så går jeg hele aldrig rundt med parfumer i tasken.

Dove Advanced Hair Series - Regeberate Nourishment Shampoo/Balsam: Jeg glad for at få en sampoo og Balsam i denne måneds books, også fordi de har en fin størrelse og form, til at jeg kan bruge dem som rejse sæt. Jeg hader at købe de helt små rejsesæt man blandt andet kan købe i Matas. Men det er mest fordi jeg synes det er nogen små dumme flasker, der ikke vil samarbejde med mig.





Mesauda Milano - Gentle Lacquer Remover: Jeg har hørt om de her slags neglelags fjerne. Jeg har tit overvejet at købe, men jeg den type der nemt piller neglelaggen af, så det har jeg aldrig gjort, men jeg er vild med ideen at man ikke skal have en stinke væske ud over det hele.


Iroha - Deep Repair Foot Socks: Jeg har ofte overvejet at bestille nogen hjem, da jeg ret så meget har hård hud under fødderne, dog er jeg kommet fra det, fordi om sommeren ender jeg med at gå uden sko og får mere hård hud, dog vil jeg give det en chance. ANBEFALDER IKKE! Jeg anefalder ikke at man bruger dem hvis man har brugt selvbruner eller fået farve, da hunden vil skille af og det kan kan ende med at se sjov ud.

Compeed - Vabelplaster: Det her er SÅÅÅ meget min bedste ven om sommeren og jeg godt vil have lidt fine sko på. Min fødder elsker at hæve i varmen og der findes ikke høje hæle som jeg kan lide i en 42+ Så det ender altid med vabler. Så Compeed er klart min helt, men også når jeg skal gå nye Docs til, så ender jeg med vabler selvom jeg har uld sokker i.

Êsre Belle - Golden Skin Caviar Eye Roll On: Det ikke første gang at jeg får noget til at opfriske mine øjne med. Sidste gang jeg fik det i min GoodieBox var jeg glad og brugte den godt på de dage hvor natten søvnen ikke har været med mig eller skulle på arbejde. Så klart en ting der måske får bog i min taske.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar