Sider

fredag den 22. april 2016

GoodieBox - April


Så kom denne her måneds box også frem til min dør, og fordi at solen rigtig er kommet frem, hvde jeg endelig planlagt at tage billederne på mit tæppe uden for, men ærligt, så orket jeg ikke at hoppe ud af mit nattøj og nyde vejret, så det blev til at jeg fik dem taget inde for, ved min elsket grønne dyr.




Jeg tro virkelig at jeg bliver glad for denne skønne Powder, da jeg godt kan lige når der lidt glimmer, som rigtigt kan få lov at skinne igennem i solen. Dog skal det ikke være fordi at man skal ligne at der har været tabt 5 kg glimmer ud over dig


Jeg har ærligt ikke rigtig været glad for Depends neglelakke, men den nye serie, skulle æble negle til at bedre at kunne ånde, så vil da det kom an på en prøve.


Ærligt var jeg ved at løbe tør for sæbe til min krop, så dejligt at modtage den her, jeg vil ikke bruge det til mit hår, da jeg pt. har ALLT for mange ting til mit hår og jeg ærligt ikke tro det sundt for håret at have gøre med for MAAAANGE ting.



Virkelig en klassiker. Jeg er dog ikke fan af Roll-on deo, da jeg personligt ikke synes at de holder og general bruger jeg ikke ofte deo, fordi jeg har et stort sved proble, så jeg bruger hele aluminium-chlorid, da det hjælper mig med ikke at sved. så kan godt være min papmor får denne her.


Jeg elsker virkelig layoutet, da typen virkelig ligner noget som en læge har sagt man skulle bruge. Jeg glæder mig til at bruge den, da jeg godt kan lide at bruge masker, så lad os håbe den er god for min hud.


Jeg har hørt en del om Pukka, og har da også flere gange overvejet at prøve deres te, som jeg da kan få mulighed for nu. Jeg har på det sidste drukket RIGTIG meget Chai te, og jeg kunne virkelig ikke lide den ene til at starte med, men efter nogen kopper, for den skulle drikkes når den var købt, så blev jeg vil med den.


En ny mascara var enlig også noget jeg havde brug for. Jeg elsker æske, jeg synes den er super sød. Denne mascara er allergivenlige, hvilket jo kun er et plus i sig selv.


Jeg elsker virkelig de produkter at man møder og sær fordi at denne her omgang var de fleste af tinge full size hvilket er et plus.
Hvis man skulle havde betalt for alle tinge selv skulle man havde punget 602,90,-, så det du har sparet er ca. 73%

Ingen kommentarer:

Send en kommentar