Sider

mandag den 6. juli 2015

McD under the Little Bridge

Det her er så fra den 4 juli, har haft travl i min søndag, da jeg skulle gøre klar til mandag. (6 Juli, min fødselsdag) Ikke fordi der IGEN, kommer den store fest, men bare for at der er lidt pæn også at min værelse kunne se pæn ud og let at komme ind på, så der kan komme fødselsdags sang til mig.
Men til den endelig sag. Lørdag aften blev brugt på at tage på McDonald, hvorefter vi kørte ned under den nye Lillebælts bro for at spise vores mad. Det er noget vi tit gøre om sommeren (SKAL IKKE FORSTÅS SOM AT VI KUN LEVER AF McD OM SOMMEREN, MEN SOM NÅR VI FÅR DET OM SOMMEREN) så kører vi ned og spiser under broen, fordi der altid er så hyggeligt. Man kan nemt mærke at solen virkelig har været kræftigt de sidste par dage, for den var stadig barnvarm, da vi spiste ved en 6-7 tiden.
Senere kørte vi til min anden moster, får lige at sige hej. Jeg øvet mig med mit kamera i at tage billeder med en høj lukketid. Man skal jo øve sig når man kan.
Men jeg vil smutte i seng. I ser det nok først når I står op, for før linker jeg det nok ikke ud på facebook. <3

























Sjov historie. Var mening at jeg vil udgive det natten til mandag, men blev nu i stedet natten til tirsdag, fordi jeg faldt i søvn, da jeg skulle uploade billederne og havde travlt hele dagen. *fniser*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar