Sider

lørdag den 4. juni 2016

PASTEL AND KAWAII TIME - I'm so in Love! - #1


Jeg er virkelig kommet i den periode hvor jeg har bare lyst til at alt skal være Pastel. Dog kan jeg ikke bare gå ud og købe en masse tøj i lækker pastel farver, da jeg virkelig nød til at spare, da jeg er ved at spare op til min studietur og et nyt spejlrefleks kamera, men derfor kan man da stadig godt have lov til at være i den lækker drømme verden. Så jeg har fundet en nogen skønne Pastel ting, alt fra tøj, hår til indretning, som jeg håber I vil nyde. Jeg vælger at jeg vil fremvise når jeg finder nogen lækker Pastel ting eller ting som bare kan gå under Kawaii.


Disse lækker Känken tasker i en lækker pastel farve er jeg så vilde med. Jeg har dog en Fjällräven i forvejen, dog ikke en pastel farve. Så det er sikkert ikke noget jeg vil skaffe mig, da jeg ved jeg ikke får den brugt. Men du finder den Pastel blå her og den Pastel Lyserøde her







Ønsker du dig en Pastel farvet hår, så vil jeg anbefale at se denne video, mest fordi hun fortæller nogen gode råd, til hvad man skal forvente osv. når man begynder og vil have pastel farver. Der ud over har jeg da selvfølgelig fundet video af folk der viser hvordan du får en lækker pastel farve. Dog de fleste videoer jeg kunne finde var nogen som fik det lavet pro.
Jeg vil anbefale af erfaring at få bleget dit hår VED EN DER HAR FORSTAND PÅ DET. Så kan du altid købe nogen farver selv og prøver der frem. Jeg har ofte hørt at hvis man bruger mere balsam i farven, så skulle det gerne blive lysere.



Jeg er faktisk selv igang med at få mit hår lyst så jeg kan putte lidt farve i mit hår. Jeg har købt Crazy Color, da jeg har hørt rigtig godt om dem. Jeg købte mine på eBay. Dog spare du ikke rigtig noget ved at købe dem på eBay.
Skulle du vælge at du blege dit hår selv, så HUSK at anskaffe dig en Silver Shampoo. Jeg bruger fra mærket Paul Mitchell, da jeg selv havde lyst hår, var jeg ret vild med den, og har en god effekt. Jeg havde på et tidspunkt den lidt for længe i, og troede ikke det kunne ske noget ved. Mit hår var næsten askegråt, ikke grimt. Plus det blød gøre håret vildt goodt! Jeg har købt min på BilligVoks, til 179,- og det er klart penge vær.



Jeg vælger at runde dette indlæg af, og håber da at I vil komme næste gang jeg går totalt Pastel og Kawaii amok. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar