Sider

torsdag den 9. oktober 2014

Sælger skinnet før det skudt.... tjaa!

Jeg har virkelig en liste over ting jeg håber jeg kan få skaffet mig, når næste måneds løn kommer ind. Jeg har siddet og regnet ud hvor meget jeg ca. før i næste måned og hvor mange af de ting jeg godt kunne tænke mig, jeg kan få.



Noget jeg gerne vil skaffe mig er en Wreck this Journal, Fordi jeg godt kan lig ideen med at det mening man skal ødelægge den, men også fordi alle de billeder man ser af folk der har lavet den, er virkelig pæne. Man kan få den på Saxo, og hvis man køber en sammenlign på 4 af dem, det ser forskelig ud, kan man spare 22% der inde, lige her.

Det jeg også skal have skaffet mig, er en lommeregner, efter som jeg VIRKELIG mangle en og jeg ikke venner med den på min mobil eller på min computer, men kan overleve til jeg får skaffet mig en.


Jeg skal såå meget havde skaffet mig Photoshop og Premiere. Jeg vælge dog ikke og vil skaffe mig 13, selvom det samme pris, men fordi der er flere tips og tricks til 12'erne, og jeg har prøvet det med man ser vejledninger, som ikke til den samme model, og det ender med at virke forvirret, plus og det 12 eller 13 det gøre ikke det store igen. Jeg har fundet det til 995,- og hvis man bare skal købe den ende del, så koste det omkring 600-700 hver,- så man spare jo igen noget, men hvis man ved man 


Men bare for de her ting, skal jeg ca. af med 1400 kr. Synes selv ikke det voldt dyrt, for du får ikke photoshop billigere, det samme med en lommeregner.

Jeg anbefalder at i tjekker priser på pricerunner, fordi man nogle gange kan finde ting der er billigere, ind hvis du bare skal gå ned i en butik og købe det, så du ikke ender med at give 3000 for noget du kan få til 1000


4 kommentarer:

  1. Jeg har en Wreck This Journal fra år 2010/11, som jeg virkelig ikke synes er køn mere. Vil gerne have en ny, som jeg ødelægger, men på en flot måde, hvis det giver mening :-P Regner med at købe den i ferien hvis jeg smutter til København (Den kan købes i Urban Outfitters), ellers så bliver det først efter ferien og efter ugen efter, da jeg er i New York der :D

    ---

    Hvis du har lyst, må du meget gerne tjekke min blog ud, og kommentere mit nyeste indlæg:
    http://trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Forstår hvad du mener :)
      Også fordi man gerne vil have den stadig ser pæn ud, men tror jeg vil ende med at dele masser af billeder på Tumblr, hvis jeg før en :)

      Slet
  2. Hvor dyrt siger du, at Photoshop det er? (;

    SvarSlet
    Svar
    1. Det jeg har anskaffet 800-1000 kr :D

      Slet