Sider

onsdag den 29. oktober 2014

HTX = Happy


Heej alle mine dejlige læser!

Jeg vil fortælle jer, at jeg er kommet rigtig godt i gang med HTX og er rigtig glad for det. Jeg har mødt nogle rigtig dejlige mennesker, som jeg er glade for. Jeg er ikke den genert pige, som er bange for at sige noget i timerne og prøver være så godt med, som jeg nu engang kan. Jeg siger en del i engelsk timerne, fordi jeg ikke vil virke totalt dum og total stille. Jeg ved mit engelsk ikke er super godt, men hvis man ikke prøver sig frem går det aldrig. Jeg stammer dog ikke så meget når jeg siger noget, som jeg gjort førhen, det er blevet mere normalt for mig.


Matematikken er dejligt, det sammen med kemi. Fysik måtte der godt komme lidt mere gang i. Dansk er også rigtig dejligt, elsker vores lærer, fordi hun er virkelig sød og fordi hun ikke lyder som en kedelig lærer. Biologi har jeg ikke så meget at sige til, andet end det fint. Grunden at jeg ikke har nogle kommentar for det, er fordi jeg ikke rigtigt har haft biologi i folkeskolen, og ikke har lært noget der fra. Men som frøken Thorsøe vil sige, du kunne bare gået hjem og selv lærer dig.

Folk er rigtig søde. Dog er vi en del piger i min klasse, og der har aldrig været så mange piger i en HTX  klasse,(på vores skole) vi er 7 eller 8 drenge, og godt 15 piger.


Men håber det bliver godt.


Et gruppe billede af dem jeg igang med af lave en "short story" film med. Jeg ligner en drenge der skal konfirmeres

Ingen kommentarer:

Send en kommentar