Sider

torsdag den 11. september 2014

Serie - Jeg kan ikke stoppe det!


Heej blog :)
Nu tænkte jeg at i de sidste 4-5 dage har set på tøj på bloggen, så tænkte jeg vil dele med jer hvad for nogen serie jeg pt er i gang med. :)



Den første er Teen Wolf. Jeg begyndte fordi en af drenge fra min klasse sagde jeg skulle se den, kun for at vi kunne blive enig om hvor hotte de er i den. Ærligt synes jeg ikke der var nogen af dem der var særlig kønne, men det blev bedre i anden sæson, og nu jeg besat af det. Bruge lige hurtig en weekend på en sæson.

(14) Tumblr
(3) Tumblr

Den næste serie jeg er i gang med, er The Vampire Diaries. Jeg begyndte for nogen år siden, og jeg stadig besat af den. Jeg så den første gang på TV3, da den lige var starte, men jeg kom aldrig til at føle med i den. Men så begyndte jeg igen at se den, efter ca. 2-3 år siden og jeg er da ret så glad for at jeg begyndte og se den igen. Jeg synes det en rigtig god serie og synes og man kan lærer noget, at det ikke kun er vampyrer, vareulve, hekse osv.


The Vampire Diaries | via Tumblr
The Vampire Diaries | via Tumblr
... | via Tumblr
Sagde du kunne lærer noget fra det! <3

Lad os nu vende tilbage til den lidt mere virkelige verden. Nemlig Pretty Little Liars. Jeg havde bare hørt en del og den, og nu er jeg rigtig glad for at jeg begyndt at se den. Jeg elsker at der lidt gyser over den, selvom jeg ikke den store fan af gyser.

Pretty Little Liars | via Tumblr
Untitled
Pretty Little Liars | via Tumblr

Hvad med at lade os vende helt, helt tilbage til den virkelig verden. Greys Hvide Verden(Greys Anatomy) Okay, jeg nok ikke set de første sæsoner(Men det lige meget) Men af de sæsoner jeg har set med min mor, har jeg virkelig nydt det og synes det virkelig sjov, elsker personlighederne. Men der bare nogen ting man undre sig over, når man ser den(Men vil ikke sige det, fordi jeg ikke vil ødelægge det for nogen)

- Grey's Purity | via TumblrPinterest
nothing to lose. | via Tumblr

Så har I en serie eller flere, som i bare elsker at se og bare kan se i flere timer i træk? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar