Sider

lørdag den 6. september 2014

En mærkelig lørdag - 6/9-2014

Heeej!

Sikke en dag i dag. Der sket lidt af forskelligt.

Tyler <333

Jeg starte med at se Teen Wolf, da jeg vågnet ALLLLT for tidligt. Da klokken var ved at ramme de 10 stykker, gik jeg i bad, og for stille at gøre mig klar, da skulle afsted, på cyklen, kvart over 11. 
Jeg kan godt lig at være i god tid, så kan man altid slappe af bagefter. (yde før man kan nyde(tihiii)) Da klokken så blev 11.15 cyklet jeg stille afsted, til mit nye arbejde, da jeg skulle i oplæring, jeg var der i godt 2 timer.
Jeg fik af vide, at jeg klaret det godt, efter at jeg kun havde været i oplæring engang før. Så nu er jeg klar til at have min første vagt på mandag.
Det bliver dejligt med nogle penge.

Men det var ikke bedste vejr at cykle i, eller jo. Men jeg havde taget lidt for meget tøj på, fordi jeg ikke troede det næste var sommervejr, plus jeg ikke vil blive mere syg end jeg i forvejen er. Men endte med måtte smide jakken på turen.

Crush

Det har været dejligt at solen har været fremme i dag. Man skal dog bare huske det hurtigt kan skrifte igen.

Det dog begyndt og regne, og det dejligt.

Igen, sommer og sol er ikke min BFF!

Men håber I også har fået noget sol og hvis ikke, så har i da haft en god undskyldning for at blive indefor og se en MASSE film og serie!

rain
Billeder fra WeHeartIt

KNUS
Angie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar