Sider

tirsdag den 11. oktober 2016

New In From Scotland - Docs, MAC, Primark & H&M


Det her var de lækker ting jeg fik skaffe mig, da jeg var i Skotland. Der er lidt fra H&M og Primark, og wow hvor var det vold billig i Primark, det var så dejligt at man fik en masse lækker ting, for næsten ingenting. Jeg købte mig 2 strik trøjer, Unicorn T-Shirt, En lækker hat, Overalls, Bælte, Fluffy Cardigan, Solbriller(Havde glemt og fået nogen med og fik dette par til £ 1, så det kunne vidst godt betale sig), Røde Docs, Nye Adidas, Mac Concealer og sidst men ikke mindst en LE Mac læbestift. 

Jeg fik detsvære i forglemsen, at få taget billeder af mine nye Adidas.

Jeg er vildt med alt tøjet, men VIRKELIG jeg elsket Primark, det var billigt og jeg kunne få de lækker overalls i min størrelse, da de fleste kun har dem til en 42, og da jeg er så lang som jeg er og har så brede lår, så har jeg lige brug for dem i en 44,- Jeg har gået med dem, og de er så lækker og dejlig at have på, elsker det bløde stof.


Jeg fandt en Doc Martens Burtik i Glasgow, og jeg havde ALDRIG været i en, så det var virkelig et MUCH for mig at skulle en i en. Jeg fik også et par lækker røde Docs, da jeg i forvejen havde et par i sorte, og troede ikke de havde behov for at blive udskifte lige forløbelig, detsvære tog jeg fejl, mine sorte Docs er detsvære sagt op som at skulle bære mine fødder, og fået nyt job at stå til pynt.
Jeg vidste med det samme jeg skulle have et par røde, hvilken model og størrelse, så ikke noget med at prøve i butikken, men fik en god snak med espkidenten, som førte til at jeg endte med at få 10% rabat, jaa tak!!! Jeg er glade for dem, også må jeg bare skaffe mig et par nye sort, når der lidt ekstra på kontoen. Jeg fik også en spray til dem, så mine sko altid kan komme til at se godt ud. Jeg kom af med godt 900,- for begge ting, og man kan nemt komme af med 1000+ når man bestiller eller køber på dansk grund.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar