Sider

onsdag den 19. oktober 2016

Efterårsferie - Græskar mænd & AHS

Jeg har ærligt ikke lyst til at sige det, men jo jeg siger det. Ferien er halvvejs over, på en måde er jeg glad for at slappe af da jeg har været ALLLT for meget på arbejd da jeg kom hjem fra studietur. Jeg har haft nogen lidt presset dage og har bare været stresset og kørt ned, så da jeg tog hjem fra arbejdet i fredags kunne jeg poste ud og bare se frem til fire afslappende dage, hvor man bare tager det helt ned i mit tempo og bare kan slappe af, ingen vilde planer med at skal være sammen med nogen, og det jeg glad for. Mandag og tirsdag havde jeg lovet at passe min fætter og kusine i nogen timer, da de også har efterårsferie, men min moster havde brug for en der kunne være der i nogen timer, da hun skulle på arbejd og hendes mand lige skulle komme hjem først.
Jeg sagde ja og det var rigtig hyggeligt, vi lavet græskar mænd, det sjove er det virker altid som om at det var mere min mor og jeg som havde det sjovest med det, eftersom det var mest os der skulle lave dem.











Det har været vildt dejlig og hyggeligt, og jeg har også fået ryddet godt op på mit værelse, vasket tøj, samt også fået kigget de sidste billeder fra Skotland igennem, jeg føler mig så stolt af mig selv, for jeg også givet mig selv tid til at kunne se sæson to af AHS

Billedresultat for ahs season 2

Jeg elsker virkelig hvordan de genbruger nogen af skuespillerne, det med at hver sæson har deres egne fortælling og hvordan man bare har mixet en masse grosomme historier sammen.

Billedresultat for ahs season 2

Jeg fik sådan en lyst, fordi at den font AHS bruger, oprindeligt er en Skotsk arkitekt, Mackintosh, font, som vi arbejde med, i forbindelse med vi skulle til Glasgow, og det fik mig bare sådan en lyst til at se det igen, jeg var stoppet, fordi at jeg havde en dårlig periode med at få marridt og sove meget uroligt, så jeg stoppet igen og nu fik jeg sådan lyst igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar