Sider

tirsdag den 16. juni 2015

Forelsket i mad

Ligefor tiden er Magnus og jeg alene hjemme og derfor skal jeg selv sørge for mad. Hvilket jeg selv synes er meget dejligt, for så kan jeg spise det jeg har lyst til. Jeg elsker om sommeren at spise masser af frugt. Så har valgt at købe mig noget frugt som jeg kan tage som en lille snack i sted for at proppe mig i slik. Jeg har også valgt at lave salat til mine aftensmad fordi jeg synes det dejligt.

JEG ELSKER virkelig god gammeldags mad, men om sommeren har jeg bare brug for noget andet og har hele ikke det stor lyst til at skal proppe mig med kød(med mindre vi lige griller det), jeg kan også rigtig godt lig at nyde nye danske kartofler, sær hvis de er blive kolde igen og man lige smider der på en spejlpølse mad.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar