Sider

lørdag den 13. juni 2015

Det sidste farvel

Igår sagde jeg farvel til min farmor. Hun sov stille ind i sidste fredags(Grundlovs dagen). Selvom jeg ikke rigtig havde kendt min farmor, fordi hun altid har været syg mens jeg levet, så er jeg da jeg glad for at hun endelig har fået fred. Min farmor havde nemlig ikke spist det sidste ½ år som man også virkelig kunne se på hende, for til sidste ligne hun da også en der var ramt af anorganisk.
Begravelse var meget fin og vejret var også rigtig dejligt. Jeg har kun været til begravelser om vinter, hvor bårebuketterne ser meget ens ud, men må da sige at der var mange flotte bårebuketter og en masse rigtig fine farver. Jeg sikker på at min farmor vil havde været glad for det.









Om aften var den nærmeste familie(søster, børn, børnebørn og oldebørn til min farmor) samlet for at have en hyggelig aften. For selv hun er borte, havde hun levet et langt liv. Hun nåde lige at blive 89 år og helt klart oplevet en masse ting, og som sagt går livet videre, der stadig årsprøve og arbejd for mit vedkommende og har også snart en 18 års fødselsdag jeg snart skal have holdt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar