Sider

søndag den 12. april 2015

Update - Picture book!


Heej bloggen!
Har endelig ikke fået skrevet så meget om min ferie. Jeg brugte den mest på at slappe godt af med noget dejligt sims, som I kan læse mere om her, hvor jeg har en lille sims blog. Jeg har været ude hos min far hele ferien, så det har været hyggeligt med naturen tæt på sig. Jeg fik bagt nogen gulerødsboller for min storebror, da han nemlig er ved at flytte til Lolland og skulle bruge nogen til at have med på hans gamle arbejd i Nordjylland. Jeg har også været ude og lege lidt med med mit nye objektiv til mit kamera. jeg gik ned mod vores mose, for at se om jeg kunne fået fandet nogen fugle, det blev det ikke rigtigt til, så fik da leget lidt med at zoome langt ind.
Anden påskedag var det mening at jeg skulle havde været til påskefrokost, men endte med at ligge syg. Mega øv, sær fordi jeg gik glip af lam, som jeg virkelig elsker og sidst jeg fik det var i 2011, da jeg var i England. Men heldigtvis skal jeg have det til min fødselsdag, da jeg jo bliver 18 i år.

Jeg har i denne her uge vent tilbage til skolebænken. Det har været rigtigt dejligt at se folk igen. Nogen gang er det godt at være alene og væk for alting, men det også dejligt at komme tilbage igen. Jeg håber I alle sammen er kommet godt igang efter ferien.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar