Sider

lørdag den 11. april 2015

Sommer klar med Ebay - Part 1

Hej dejlig bloggen! Solen har stået højt denne her uge. Det betyder at man har kunne få i lidt mere køligt tøj og ikke har behøvet at have den store jakke på, jeg tænker at jeg ikke den eneste der glad for at solen er her, det altid dejligt at den er fremme, den give en en dejlig energi og man får da mere lyst til at tage sig sammen og nyde en løbetur i det fine vejr. Men til det endelig handler om. Jeg har fundet nogen fine ting på Ebay som kan gøre en sommer klar, det både bluser, short, nederdel og sko! Jeg starte med at vil vise jeg nogen skønne bluser jeg har fundet, der vil så i den næste uges tid komme nogen flere indlæg med forskellige ting og sager. Håber I vil nyde det!


OBS: Generelt synes jeg at det er dejligt med en tynd lang bluse til de lidt køligere aftener. Derfor har jeg også taget langærmet med

Stribet bluse med let blonde kant - Love Makes The World trøje - Langærmet med hjerte print
T-shirt med dødninghoved - Croptop der bindes bag på - Stribet trøje med labber på albuen

Jeg har selv den sidste bluse(Dog i en anden farve) som jeg helt klart kan anbefale.

Der vil komme et indlæg med flere bluser her klokken 18.00


Hvis du vil have flere tips og erfaring med ting fra Ebay så tjek endelig denne her FB gruppe ud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar