Sider

lørdag den 3. januar 2015

Killer Queen


Så er det nye år kommet og jeg har som altid brugt penge! Jeg har købt denne gang fra Luxplus, som er en side hvor man kan få rabat på skønhedprodukter. Det eneste er kræve, for at få de her tilbud, er at man skal betale 80,- om måneden. Men hvis man bruger det en del, så er det hurtigt tjent igen. Min kasse indholder ting for omkring 1000,- og har kun betalt 500. Man kan dog kun købe en af tingen af gange. Hvis man vil købe 2, skal man give fuld pris. Men bare rolig, når der gået 30 dage, kan du købe en ny en. 


Jeg rigtig glad for at havde godt denne lækker parfume fra Katy Perry! For det første er den rigtig lækker, også er ser flasken bare rigtig godt ud. Jeg elsker at der også gjort noget ud af flasken, den kunne klart blive en ting jeg kunne finde på at tage flere billeder af.



Sidste gang jeg købt den, var jeg glad for den. Dog fjerne den ikke 100% første gang og den skal bruges nogle gange, før ens hud er hel perfekt! Men min sidste tube holde i et halv år, fordi jeg mest brugte den når det var rigtig slemt og fordi jeg har en anden bumse cream og medtoger, da jeg synes det godt man ikke bare bruger det samme igen og igen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar