Sider

torsdag den 22. januar 2015

Ebay - In a new way

Jeg vil prøve en ny måde at lave mine Ebay, indlægs på, og håber I vil kunne lig det, ellers må jeg vel bare prøve noget nyt.


Jeg elsker det her med enkel jakke, og rigtig vil med den på det første billede. Hvis jeg skulle vælge den, ved jeg ikke helt om det skulle være den sorte eller den mørke blå. Skoene har jeg haft et crush på længe, de er fra UK, så man kan være sikker på de ikke vil blive taget i tolden. Blazerne er også rigtig sød, fordi der noget liv over at den har glimmer på ærmerne. My Bottle flaske er begyndte at være populær, sær hvis man kigger på WeHeartIt og Instagram, så hvis du vil være med på måden, så er 18 kroner da billigt.


Bukserne har jeg selv modtaget og rigtig glad for, dog skal jeg havde skifte lynlås, da jeg ikke er for glad for de dumme lynelås som det er den har. Skoene kunne jeg selv godt tænke mig, fordi jeg synes der er lidt skovmands stil over det, og fordi de vil stadig være let at have på til en del ting. Den gennemsigtige pung ser virkelig sød ud, men det vidst ikke den man skal bruge hvis man har alt for privat ting i sin pung. Tasken er super sød og kan findes i rigtig mange forskellige modeller og forskelige farve, jeg valgte bare at vise den sorte, da jeg helst vil selv havde den i sort. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar