Sider

onsdag den 26. november 2014

Venter!

Ud over at jeg venter gaver hjem, så venter jeg også nogle ting til mig selv. Jeg glæder mig bare sådan og vil da gerne dele det med er. :)
Men jeg laver så også et lidt anderledes Ebay Indlæg


Sexy-Korean-Stylish-Women-Lace-Crochet-Blazer-One-Button-Blazer-Black

Det første som jeg venter mig hjem er denne her blazer. Jeg synes den er sød og hvis det så også viser sig at jeg synes den er pæn til mig og passer mig, så vil det klart været en jeg vil bruge en del gange. Den koster ca. 41,65 kr og der fri fragt. Den fås i flere størrelser, jeg selv bestilt den i xl, da det som regel er det jeg kan passe. Hvis du også er vild med den, så finder du den her.

Denne bluse har jeg været en del vild med og kan godt lig at den, ligesom blazerne, har de her blonde armer. Jeg har valgt at tage den i hvid, men den fås også i sort. Jeg har valgt at tage den i XXL, bare for at være sikker på den vil passe i længe. Prisen er ca. 48.03 kr og der også en fragt på omkring 10 kr. Du finder den her.

UK-8-10-12-16-Women-Snowflake-Pullover-Top-Hoody-Sweatshirt-Xmas-Jumper-Sweater´
Den her stiktrøje glæder jeg mig en del til at få hjem, da jeg ELSKER striktrøje og sær sådan her nogle med islandsk/norske mønster på. Det virker så retro også dejligt på samme tid. Der bare sådan en dejlig julestemning over dem. Jeg har valgt den i en XXL, men findes også i andre. Jeg kan bare godt lig at ens trøje er stor i det. Den koster ca. 65,50 kr. og der en fragt på ca. 10 kr. Du finder den lige her.



Det sidste jeg for nu venter hjem, er mit fake Marc Jacobs ur. Der hvor der ikke er nogle streger kommer der til at stå Marc, men det ikke vidst, da de ikke må reklamer med det. Jeg har bestilt D'erne. Der er kun E'erne tilbage, og har prøvet at finde links der lignet, uden hel. Det koster omkring 84.67 kr., og fragten er gratis. Du finder det lige her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar