Sider

søndag den 27. juli 2014

Tatto Dream

Jeg elsker at kigge på billeder af andres folks tatoveringer, og glæder mig bare til jeg selv kan få lavet.
Jeg ved allerede hvad jeg kunne tænke mig, og ved hvor den ene skal sidde. Jeg skal havde tatoveret min mormors navn på mit venstre håndled, og kunne godt tænke mig det skal gå hele vejen rundt, som et armbånd. Jeg var rigtig glad for hende, og hun var den eneste af mine bedsteforældre jeg sådan rigtig havde et godt forhold til og som jeg kan huske jeg havde det godt sammen med.
Den anden jeg har i tankerne er en mariehøne, fordi da jeg var lille blev jeg altid kaldt for høne, fordi jeg rigtig hedder Marie-Louise, og kommer så af mariehøne. Plus jeg  var helt vild med dem så barn og fordi jeg kan huske engang hvor vi gav min mormor blomster, var der nogle små træ mariehøner på, hun gemte dem og hver gang jeg var der ude, skulle jeg lige lege med dem.
Jeg ved ikke helt hvor den skal sidde henne.

Hvis jeg skulle  råde nogle til at de skulle få en tatovering, vil jeg bare råde dem til at få lavet noget der har en betydning for en.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar