Sider

søndag den 8. juni 2014

Oprydnings fest

Mit værelset har bare været bombet med skole bøger og tøj ud over det hele :)
Så da jeg ikke laver andet på denne her søndag, havet jeg lige tænkt og rydde lidt op :)

Men det tage godt nok tid, når man også skal finde ud af hvad vil beholde og hvad der bare skal UD!

Håber i nyde det gode vejr :D


Jeg kan virkelig ikke arbejde uden noget godt musik med gang i den, så jeg har mit TDCPLAY gørene og sat computerne til min radio, så det føles som en vild fest :D

ALT kommer op  på sengen, hvis jeg planer om at beholde det, men ikke ved hvor det skal være. Grunden til det på sengen, er så jeg sikker på jeg få gjort noget ved det, ellers bliver det svært og sove. xP

Alle mine fine sko. Dog tro jeg skal finde en anden plads til min Doc Martens, da de snart er ved at dø hel :'( Men de har været nogle gode sko i de 2-3 år jeg har haft dem, glemmer ikke da jeg købte dig i London. Du oplevet England med mig :')

Mine bøger SKAL der bare være plads til :) Har måtte putte alle mine film og sims spil ned i en kasse og under sengen. Der eneste sims spil jeg har fremme er Sims 3 ind i fremtiden, så jeg ikke skal tage en krig om at finde det. Og jaa, mine ordbøger er ikke kun tykke, men også for høje, så de ligger ned og slapper af sammen med min mobile :D
Nattens Hus, De Udødelig og The Night World(Af samme forfatter som The Vampire Diaries) :D

Jeps, jeg ved der en plads der helt tom, men jeg har planer for den i fremtiden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar