Sider

lørdag den 14. september 2013

Noo my baby! :'(


Jeg har jo fået min elsket Toshiba hjem, efter den har fået lavet tastetruet på den :) Men som jeg troede at jeg ikke skulle havet lave computer lige forløb lig, gik min elsket samsung notebook 11" i stykker, med skærmen, her i onsdags. Som ikke var den mest heldigste dag. Jeg ved ikke hvordan den er gået i stykker, og syns det meget mærkeligt. Så jeg fortalt min onkel, som ALTID laver mine computer, fordi de er billigere, og han fortalte at jeg havet 2 muligheder, ente at få en ny, da han havet en 13" ståene eller få lavet skærmen. De vil være billigst at købe 13" da jeg kunne for den til 1000 og det koste over 1000 at få skærm hjem + at jeg gav 2000 dengang jeg købte den for 2 år siden. 
Og det var så nu her det vil være dejligt hvis man havet et job, så man kunne betale det. :'( Så jeg har ingen computer til at tag med i skolen, da min Toshiba er få stor til at være i min taske, og fordi at jeg ikke har plads i min kurv til min skole taske og en computer taske, med mindre at jeg vil få ødelagt min skulder. :/

Sådan ser skærmen ud på den. :/ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar