Sider

søndag den 15. september 2013

Efterskole!

Heej alle sammen :)

Det snart efterskolernes dag, og der rigtig mange af jer som skal ud og se på efterskole :)
Jeg var selv sidste år på efterskole, og tænkte at jeg vil give nogle råd. :)


  1. Du skal ikke tænke over hvad det er du forvente af en efterskole
  2. Hvis din forældre ikke er så glad for den efterskole du gerne vil på, skal du prøve overbevis dem hvorfor du skal på den. Min mor var ikke så glad for den efterskole jeg gik på, da vi var ude og se den, og jeg så fortalte hende at det ikke var hende der skulle på den, men mig, og at den var ligesom jeg havet forstille hvordan jeg vil have en efterskole.
  3. Lad vær med at tag på efterskole med din(e) ven(ner), MED mindre at I ved at I ikke vil være for meget sammen. Det kan lidt ødelægge for jer selv, men også de andre elver, når i kender hinanden i forvejen, og er få meget sammen med hinanden af alene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar