Sider

lørdag den 24. august 2013

DIY #1

Er jeg den eneste der har været gået ind i en butik, og set en sej skorte med nitter, eller andet sejt pynt på, også når man bare ser den lidt for dyre pris, så tænker man. NEJ TAK, så hele købe en skorte i genbrugene og bestil nogen nitter fra ebay. ;)

Og jeg sær begyndt og tænke mere over at gøre det, efter et lille episode.
Min mor og jeg var ude og købe tøj dagen før min fødselsdag, vi skulle både bruge tøj til fødselsdag, men også til studer fest, som vi også skulle til. Så min mor købte en rigtig fin bluse, med nitter på ved skulderne, rigtig flot og alt muligt. Da min mor så vasker den ene gang. Så der bare en masse af de her nitter der faldet af, vi var så heldig og måtte få den byttede, fordi vi ikke var de eneste det var sket for.
Så vis vi ikke havet kunne fået den byttet, så var det 2-300,- på ingen ting.
Også tro jeg man kunne have gjort det bedre selv ;)

Men jeg tænkte at jeg vil finde nogen fede DIY videoer, eller billede tips, og måske selv prøve nogen af tingen ;)

Undskyld min mærkelig lange forklaring, de vil der ikke komme så mange af :)

Første er DIY Shorts ;) Hvor i for 3 videoer :)
Jeg elsker hende her! Hun laver fede DIY Videoer ;)







2 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog!

    Tjek gerne min ud og deltag gerne i min giveaway!
    http://faymaryhuish.bloggersdelight.dk/2013/08/giveaway/

    / Faymary, Villa Villekulla xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Er da glad for du kan lig den ;)

      Slet