Sider

onsdag den 24. august 2016

Pink Goodibox, Light and Flowers


Så kom der endnu en ny Goodiebox hjem til mig, som denne her gang er tingen blevet udvalgt fra fem blogger fra "Blogy", og det nogen super dejlig ting er helt vild med ven lyserøde æske den er kommet i, så valgte lige at tage lidt lyserød lys og en fin lyserød buket, som er købt i Rema.





Jeg synes det er nogen rigtig gode ting og kan i det hele taget godt lide at det nogen blogger som har fået lov til at vælge. Jeg tænker ikke jeg får brugt så mange ting, ud over Honey Bronzen, Benefit Mascaraen og Wet Børsten. Jeg har ærligt ikke haft en børste i mange år, fordi jeg jo altid har haft kort hår, eller hår der har været nem at samarbejde med, så helt klart et dejligt plus at få med i boxen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar