Sider

lørdag den 7. maj 2016

Lately on Insta - May 2016

Jeg synes jeg lige havde lyst til at dele et nyt Insta-indlæg med jer skønne læser. I Finder mig lige her



Som altid så deler jeg fligtig billeder af blomster og naturen på min instagram, og sær her når blomsterne i naturen rigtig kommer frem, selvom at de her tre billeder alle visere billeder af blomster der har været i vase eller pot.




Jeg elsker virkelig de her billeder, da de viser forår på hver deres måder. Jeg er dog ærligt lidt trist over at jeg ikke havde været oppe med mit kamera da jeg tog billedet nummer tre, da jeg ærligt synes det var et fedt motiv. Men selvom det var taget med mobilen, var det da stadig klart insta venligt.


Da kaninerne fik lov til at måtte være ude på græs, så blev der også skudt billeder af og endt en tur på instagramen. I Kan se flere billeder af de søde kaniner her og da min nevø og niece også var ude og hilse på dem, nemlig lige her


Jeg er kommet rigtig igang med at læse i bog serien Nattens hus igen, jeg kan godt lide den og kan godt lide at læse den igen og igen, dog skal der helst gå noget tid før jeg læser det. Det også dejligt at kunne tage en skål med frugt og bare nyde solskinnet og en god bog.




Der kommer som altid lidt selfie op af mig. Dog valgte jeg også at vise et billede af mig selv i nattøj, hvor jeg var hudløs ærligt og fortælle hvad min vægt er. Budskabet var for mig, at man sagte kan se godt ud selvom man er en størrelse 36+. Jeg kunne ikke drømme mig om hvordan jeg vil se ud hvis jeg vejret 50 kg eller under, jeg ærligt bange for at jeg vil se misdannet ud. Jeg ser ikke ned på folk der er født tynde, fordi jeg selv har gener der siger jeg skal være bred. Jeg hader dog ofte at jeg er bred og høj, fordi det ærligt svært at finde tøj til mig selv, men når jeg så finder det rette til mig, så er jeg bare glad for den krop jeg har.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar