Sider

søndag den 17. januar 2016

100 dage som vegetar



Som overskriften lyder, så har jeg valgt at prøve at skal være vegetar og har valgt at jeg skal prøve det i 100 dage.
Jeg har ikke valgt det fordi jeg tænker over dyrene, for de fleste der kender mig, vil vide at det med at snakke for at vi skal have mere økologi og bedre dyrvelfærd. Ikke fordi jeg ikke synes det i orden at nogle synes vi skal have det, men eftersom at jeg vokset op på en svindefarm og har set de gode forhold der godt kan være ved ikke økologisk landbrug, er jeg ikke en der vil hidse mig op over det,
Jeg har valgt at vil prøve det, fordi jeg lidt træt af den danske kødkultur, hvor der bare skal så meget kød som overhovedet muligt og har da også selv været virkelig at der skal kød på alt. Jeg har dog fået lov til at være det i fred og ro for min far, fordi han endelig lidt ligeglad, så længe jeg bare laver noget kød til ham, og det da slet ikke fordi jeg ikke vil røre kød, får jeg kan stadig lærer at tilbeder kød.
Jeg er sikker på det bliver lidt af en form for kultur chok, inde for madens verden.

Håber I alle har en god søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar