Sider

onsdag den 30. december 2015

Julegaver anno 2015


Jeg lovet i mit indlæg omkring min juleaften, at fortælle om min gaver. Jeg vil virkelig gerne havde taget billeder, men da jeg er i en del flotte rod, hvor mine gaver er pakket langt ned, synes jeg det var dumt at tage dem op, bare for at tage billeder. *sorry*

Jeg fik hele 3 gaver af min mor og papfar, og selvom min mor brokker sig over økonominen, så betyder det ikke der skulle spares på julegaverne. Jeg fik en gave æske med Marc Jacobs Dot. Jeg er vild med den. Jeg tro min mor valgte Dot, fordi den mener lidt om en mariehøne i udseendet og uanset hvor gamle jeg bliver, så vil jeg altid være min mors mariehøne. Jeg elsker virkelig hvordan Marc Jacobs parfume flasker er designet og ærligt også en af grunde til at jeg har ønsket mig dem, endelig er jeg ligeglad hvad der står på navnet, for mig er det vigtigt at det en god parfume og hvis flasken også ser pæn ud, er det bare et plus.
De andre gaver jeg fik af dem, var en striktrøje med en pingvin fra H&M, min mor havde fået idéen efter at havde set mine pingvin tights fra Pretty Polly. Den sidste pakke indholdet 3 par gode strømper, det er klart noget man ALTID kan bruge.

Fra min far fik jeg de årlig 500,- selvom jeg troede vi havde en aftale om at det med at jeg flyttede ud og fik lavet mit værelse i stand var min julegave. Det svært at ikke føle sig forkælet, når ens far går i mod en.

Fra min søster, hendes mand og børne fik jeg et gavekort til H&M, min bror var også på gavekort idéen, jeg fik et gavekort til Matas, et sted jeg har valgt ALDRIG at ønske gavekort til, fordi jeg har prøvede at stå med gavekort til Matas på over 1000,- og det ikke sjovt når man ikke er stor forbruger af Matas. Min gave fra mit arbejd var også et gavekort, nemlig et til Rosengårdscenter, jeg virkelig taknemlig både for at stadig kan have vagter der, men også for at man får en gave.

Jeg fik også nogle små søde parfume, fra min elsket kagedame. Da jeg så at havde fået gave fra hende, havde jeg det dårligt med det, men min mor berolige mig og sagde at hun havde såret for gave fra os begge.

Til sidste fik jeg også nogle søde neglelakke og supersød ørering fra min ene moster af.

Jeg er rigtig glad for hver eneste gave og sær glad for den bedste gave jeg har fået i år. Nemlig at jeg endelig begyndte efter flere år at få det bedre med mig selv, jeg følger mig ikke nær så ensom og følger virkelig mere glæde i min hverdag, de bedste gaver er dem man ikke forventer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar