Sider

onsdag den 28. oktober 2015

Maroon for Autumn

Efteråret har været her et stykkede tid, men synes på det sidste at man RIGTIG kan mærke kulden komme, dagen er mørke og det betyder også frem med efterårs farverne. Hvis jeg skulle ud at shoppe ny efterårs farve, vil jeg helt klart vælge en dejlig maroon. Synes helt klart at det dejligt med efterårs farver, fordi at de mange gange er nogen mærke farver, men samtidig varme.

Jeg har igen sat noget sammen i Polyvore.



Autumn - 2015 #1



Ved det første sæt har jeg valgt at holde det simpel og enkel, som jeg for det meste gøre. Dr. Martens er et must have for mig i de kolde måneder og general når det dårligt vejr, fordi at de er lette at gøre rene, holder godt, og man kan nemt lige have en uld sok i dem, ellers så bare en god varm striktrøje, et parbukser, hastetørklæde og hue, så er jeg godt kørene. Ure er også meget vigtigt for mig, sær på arbejd og kolde måneder, for når det bliver rigtig koldt, har jeg højst sandsynlig pakket mine finger godt ind, og derfor er det mega træls at tage handsker af, for at få fat i mobilen for at se klokken.



Autumn - 2015 #2



Det andet sæt er skabt med mine ynglings leggins, nemlig House of Holland leggins. Jeg synes godt at man kan have nederdel på. Jeg fryser normalt ikke så let bene, kan skyldes der mere fedt på mine brede lår end mine arme, så derfor vil jeg altid have noget langt på mine arme. Jeg vil klart gå mere med hat, men som mit hår er pt, synes jeg ikke det godt kønt med hatte.

Jeg håber I nød dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar