Sider

tirsdag den 30. juni 2015

Aben fra Kay Bojesen

Som lovet vil jeg jo rigtig gerne vise jeg hvad jeg så fik I gaver. Så håber I vil nyde at se med.









Jeg var så heldig og få den flotte Kat Bojesen aben, som jeg været forelsket I længe. Jeg rigtig glad for den og valgt at kalde den Peter, efter Peter Pedal. Jeg blev vild med den, efter min mor fortalt at hun godt kunne tænke sig den. Jeg er vild med den fordi den er lavet ud af træ, men også fordi at den at munden og øjne går ud fra selve ansigtet, hvilket jeg synes giver den en nuttet udtryk på en lidt klodset måde.



Jeg tro da I vil komme til at se ham lidt mere, for jeg allerede vild med at tage billeder med ham



Det næste jeg fik, var også noget som har sin rodder i Danmark, nemlig et Georg Jensen Marguerit armbånd. Jeg har i forvejen Marguerit øreringe som også er fra Georg Jensen, samt har jeg en Marguerit ring, som er fra et andet design. For mig gøre det ikke det store og det er Georg Jensen eller ej, for mig er det dejlig blomst som jeg er vild med, jeg synes nemlig ikke der findes noget mere dansk, som Marguerit smykker, når det kommer til smykker.


Min søster havde været kreativ med denne her lækker gavekurv. Jeg er RIGTIG glad for den, fordi der er mange små ting i, som man måske ikke tænker over man har brug for. Min søster er STOR fan af Tupperware, så jeg fik da også lige en drikkedunk og kartoffelskræller med i. Der ellers nogen sjove sugerør, et par solbriller, en gullerodsspider(Den har jeg manglet hele mit liv *ironi kan forkomme*) Nogen servieretter med jordbær, 2 styks croptop, ørering med frugt på, et lille sæt med negleklippe, fil og andre negle ting og til sidst et gavekort til H&M. Jeg skal virkelig være kreativ når jeg skal finde på gave til min søster, som har det 6 dage efter jeg har, så har små 2 uger til at finde på noget.






Jeg har altid været jaloux på min søsters håndskrift




Jeg fik de her små produkter fra The Body Shop. Jeg kan godt lig at det er 3 små ting i sted for måske kun en stor ting, sær fordi så kan jeg også afprøve tinge og altid selv skaffe noget mere af det, hvis jeg bliver vild med det.


Jeg havde nemlig ønsket mig de her lækker produkter fra Clinique, fordi jeg har store problemer med at få urenhud, selvom at jeg passer godt på, men det træls at når jeg bare lige EN gang har lyst til at være mega usund og måske spise en pose chips for mig selv, så kan jeg være SIKKER på at den næste uge vil jeg være ramt at vulkaner, både de små øme, men også de store som bare tage ALT opmærksomheden. Jeg vil dog være ærlig at jeg ikke har prøvet de her produkter fra Clinique, men har hørt meget godt om det, både fra folk jeg kender og ikke kender.



De gamle havde været en uge på Bornholm og fik den her lækker gave. Jeg rigtig glad for dem, selvom jeg vil være ærlig og sige at jeg ikke komme til at gå må halskæde, da den ikke falde i min smag, men jeg skal havde fundet et sted den kan hænge, for så kan den pynte på den måde. Jeg rigtig glad for det, for at min papfar prøve så godt at finde på gaver til mig og mere taknemlig kan jeg ikke være, for bare det man prøver, er det bedste for mig.
Da de kom hjem, fik jeg også nogle sko, som jeg HELDIGVIS fik selv lov til at vælge.


Vi starte med en ting som jeg blev vild med fordi min mor var og vi slutter da også sådan. Flower by Kenzo er sådan en dejlig parfume, fordi den har sådan en dejlig duft. Jeg er overrasket over jeg er vild med den, fordi normalt har jeg ALTID synes at de parfumer min mor gik med og var vild med var LIIIG lidt for sure og dufter ALLLT for stærk. Jeg elsker også hvordan flasken er lavet, fordi den er enkel med den lille søde blomst på, men også at den er formet som blomsten.

Vi slutter dog ikke helt, for har da også fået nogen penge, samt har jeg også fået min mobil, som var en fødselsdag gave fra min far af, samt jeg stadig har et kørekort jeg kan tag.
Jeg ved godt godt at jeg er forkælet og måske også lidt for meget. Men jeg er glad for at min mor og far forkæle mig, sær fordi jeg i mange år ikke haft bedsteforældre til at forkæle mig med dyre gaver, så det bare dejlig at ens forældre vil.

Jeg håber I alle sammen får en rigtig god dag, samt håber jeg solen skinner på jer og husk at MAN kan aldrig sige JEG ELSKER DIG for mange gange.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar