Sider

søndag den 24. maj 2015

Afslapnings dag - Pinsen = afslapning

Jeg elsker at forkæle mig selv og bare have en hygge dag og lav ingen ting dag. 
Det har jeg nemlig valgt min søndag skal bruges på. Jeg har nemlig ikke brug for at stress over de årsprøver jeg skal op i, da det bare vil gøre mig mere nervøs og fordi at jeg adeligvel ikke kan huske særlig meget hvis jeg taber det 3 uger før jeg skal op. Min bedste råd er nemlig at slappe af og læs stile op max en uge før du skal op, for mange gange tro jeg man gøre sig mere nervøs end man burde.


Men dagen har stået på Netflix time, hvor jeg både har set How I met your mother og Supernatural og for være helt ærligt at det fordi jeg ikke har bedre ting at se til. Jeg synes efter hånden at HIMYM er blevet for langtrukket og mange gange er det som om du allerede ved hvad det vil ende med, selvom du kun lige er nødet og se 30 sek. Supernatural er jeg dog blevet lidt gladere for, synes bare stadig at afsnitten er for ens formet og mange gange ser jeg kun et afsnit også gide jeg ikke at forsætte, fordi jeg synes ikke at den holde spændning i slutning, hvor man bare tænker "HVAD FUCK SKER DER NU OG JEG ER BARE NØD TIL AT SE DET NÆSTE AFSNIT" Men jeg er venlig at give det en chance, fordi jeg selv mener man ikke kan bedømme en hel serie eller film, uden at se den hele.



Men ud over Netflix, så har jeg også valgt at give mit ansigt en bumsecreme og fjerne hår på bene.


Til mine bumser bruger jeg Garnier PureActive 3 in 1. Den koster omkring 70,- og kan fås flere, så man kan bare gå ned i sin lokale SuperBrugs og se om de har den. Jeg brugte den på den måde her i dag, at jeg brugte den som en skrubbe maske, så da jeg havde fået den på, var det godt med vand og bare at skrubbeløs. Jeg kan også finde på nogen gange at om aften, så skylde mit ansigt, tage den på også bare sover med den på, hvor jeg dagen efter vasker den af. Den sidste del gøre jeg når det er rigtig slemt, da jeg så synes det virker bedst.


Til mine ben bruger jeg Veet Hair Remover, da jeg har lidt af det dejlige problem, at mine hår er mega lyse, så jeg kan ikke altid se om jeg har fået dem fjerne eller ej når jeg bruger skraber. Plus så er dette her produkt mindre smerte frit og dejligt at bruge, når man lige hurtig skal havde fjerne hårene.

Håber I får en rigtig god pinse.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar