Sider

lørdag den 27. december 2014

Picturebook - Dinner

Der var stort besøg af min bror, søster med sin mand og børn.
Min mor havde nemligt inviteret dem til julefrokost og der blev skam rigtigt hygget og snakket. Vi fik den god mad, som min mor havde stået og lavede. Toppen er det hele var sildene. JEG F*CKING forguder sild! Der findes ikke noget bedre end sild og jeg vil da gerne leve af det(Jeg tro bare jeg bliver træt af det til sidst) Turen skulle dog også gås efter vi havde spist. Den ende på den lokale park, hvor min storebror rigtigt skulle vise hvor høj han kunne klatre. Jeg håber I også har haft nogle gode dage med familien og er klar på nytårsaften.







Jeg er viking!







Magnus var ikke glad for Hannibal eller børne. Han er morsyg! Som et lille barn der vil have opmærksomhed







Tro jeg skal havde lært min mor, at man ikke skal have sin egne skygge med. *tihii*





  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar