Sider

mandag den 24. november 2014

LE - græder -

Urrrh...
Jeg var på besøg på min efterskole, til gl. elevweekend, og fuck jeg havde savnede folk. Vi hyggede os, fik noget at spise da vi ankom, men vi fik også flæskesteg om aften, var på vores linjefag, fællessang, lavede sjove ting og sager og hyggede os for max. Det var rart at se folk fra ens årgang og høre hvad de lavede for tiden.
Der var dog zombie leg om natten, og typisk mig så falder jeg i søvn, men jeg kan også sove til at folk råber og skrive, og denne her gang var der en lyd af en motorsav.
WTF! Jeg kan sove til en motorsav, men jeg kan ikke falde i søvn når min mor snorker?

Det første jeg skulle da jeg kom hjem, var et dejligt langt bad, for fuck man kan føle sig klam når man vender hjem igen.


Håber I har haft en rigtig god weekend :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar