Sider

lørdag den 2. august 2014

Pizza lørdag med Jensen


Hej alle sammen!
Det kan godt være at jeg er begyndte og dyrke mere motion, men det ikke en undskyldning for at jeg ikke orker at lave noget mad, og det blev til en hyggelig pizza, med ekstra ost sammen med Jensen. Selvom Jensen ikke rigtig gad og spise noget.
Jeg tror bare hun er træt af varmen, og træt af hun har sat sig selv i sår og sår og sår. Det ender snart med jeg klipper håret af hende, og ser om det derfor hun klør så voldsom i sig selv. (Bare for sjov, kunne ikke finde på at være ond mod hende.)




Da jeg tog dem her, var jeg igang med at rydde op på mit værelse og samle et bord

Vi var først op og købe ind. Vi tog cyklen. Eller jeg Cyklet imens Jensen løb ved siden af(Med andre ord, blev trukket med, og hun var da også ved at få os kørt ned. DEN hund skal bare vide hvem der bestemmer, og jeg kørte i rigtig mormor stil!)



De havde tilbud på 3 pizzaer til 40, så har jeg da til næste gang jeg er alene!

12,- stykket :O

Rød Cheddar! Noget af det bedste ost! og jaa, jeg kan ikke bare købe det billig ost der er revet, for det har ikke den gode smag!

HUSK at drikke godt med vand her i varmen! Jeg blevet bedre selv, efter vi køber de her med smag!





En chip, eller alt andet slags der kan spise, plejere ikke at overleve Jensen. Men jaa Chippen overlevet.


Senere  på aften, blev Jensen lige skyldet, fordi hun havde brug for det. Hun blev detmed have-slangen ude i haven. Hun var ikke så glad for det, for hun HADER VAND, men hunden havde virkelig brug for et bad.


Hun prøver at gemme sig










Det er det her hun har på kroppen! Hun har haft det før, men vi tror det kan skyldes varmen. For sidst hun havde, var det også om sommeren.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar