Sider

mandag den 28. juli 2014

Smil far

Hej dejlig blog!

Igår var jeg ude hos min far, fordi jeg skulle tage nogle billeder af ham for ham. Som han skulle bruge til  noget.(Noget jeg ikke kan huske, fordi min hjerne er max på ferie og derfor kun huske det vigtige.)
Imens at han orden nogle papir tog jeg lidt billeder af tinge i køkkenet, jeg kedet mig vidst nok.

Jeg fik dog også min far til at skaffe mig et par gummistøvler, da jeg VIRKELIG mangler nogle og de fleste min mor og jeg  finder til mig, ender med at gå i stykker, fordi de  er små i skaftet. Så nu har jeg fået bestilt nogle "rigtige" arbejdes gummistøvler  hjem.











Okay, jeg kedet mig måske en del



jeps, min hjerne er på ferie. For lidt fail at jeg ikke tænkte over man kan se mig i døren o.O -.-'


Ingen kommentarer:

Send en kommentar