Sider

mandag den 17. marts 2014

Test - And German back

Her er en lille update op min sidste uge, som stod på terminsprøve.

Mandag var det normal skole dag, så det var meget afslappet


Tirsdag stod det på dansk skriftligt, og jeg havet en meget god følelse med det, glæder mig bare til at for det tilbage i løbet af ugen.

Andre der kender den følelse
Onsdag

Stod det på engelsk, og hvis jeg selv skal sige det, var det meget, og tro det gik bedre end når vi har de små test i klassen.


Torsdag var det tysk, og vi fik den også tilbage igen idag. Jeg følte at det var en god stil jeg havet lavet, men da jeg fik den tilbage, var det bare noget være lort med røde strege, det var dog gået bedre med den del, hvor man bare skulle sætte de rigtige ord ind i den rigtige form.



Fredag stod det på det dejligste fag - nemlig matematik, og min lære fortalte dog også at det var gået godt med min matematik, selvom jeg ikke har fået den tilbage endnu, jeg kan ikke vente. Seriøs, hvis der står et 7 tal på den, så det ikke gået godt, så det bare været en dårlig dag. Undskyld, men hvis det skal være gået godt for mig, skal det være over 10, når det kommer til matematik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar