Sider

fredag den 8. november 2013

Update - Week 45

Heej alle jer mærkelig mennesker eller hvad I nu kalder jer!


Så er jeg tilbage efter en dejlig uge med brobygning :)
Jeg gad ikke rigtig at opdagter om det hver dag, da det nok vil blive det sammen :)

Man-Tirsdag var jeg på OTG(Odense Tekniske Gym) Det var sådan meget stille og roligt, typisk brobygning... :/ *WOOOW*

Ons-Fredag var jeg på HF Flow, som var dejligt hyggeligt og lidt anderledes at se, da vi kom ind til timerne og se hvordan det rigtig forgik. Mest fordi de ikke havet plads til andet. Så det var rigtig hyggeligt og sjovt :)

Men har bare fået mærkelig krampe i mit ben(VED IKKE HVAD DER SKET!) Så skal bare slappe af i weekenden og lave tysk(TYSK YAAY) <3

Rigtig gode venner og møs til jer alle!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar