Sider

mandag den 7. oktober 2013

Ebay #1 Dress

Jeg vil begynde at lave nogle små Ebay fund indlæg :) Så håber I klar på det :)
Linket til hvor du kan finde kjolerne vil også være der. Du skal bare klikke ved størrelsen eller prisen.

HUSK altid at tjekke hvor står hver størrelse er, da det kan være forskelligt hvad en Smell er i DK og i Asian
Jeg kan godt lig mønster på ryggen og hvordan den ser ud foran, meget enkel. Jeg er dog ikke selv så vild med den i rød. :) Men det er en smag sag. Fri fragt - 13,98 $/76,71 Kr. S-XXL

Endnu en blond sød kjole. Kan sige med det samme jeg elsker blonde. Fri fragt 12,58$/69,03 Kr. S-L

En rigtig sød en. Vil dog sige den er lidt mere sommelig i det, men man kan vælg også bruge den til fester om efteråret :) fri fragt 7,15$/37,07 Kr.


Nu får i en ikke blonde kjole. Men dog en meget sød piget kjole. Fri fragt 6,21$/32.20 Kr. S-L



En rigtig sød kjole, dejlig enkel, kan godt lige enkel kjoler. Hvis jeg skulle købe en skulle det være den lyserød/laske farvet kjole. Da jeg syns den er pæneste, som forårs kjole, hvor den blå er mere efterår, og jeg ikke rigtig typen der går så meget i kjole når det bliver koldt. Fri fragt 13,38$/73.41 Kr. M-Xl


Den her søde sorte kjole, kan jeg også godt lig, sær fordi den er pynte med de her perler, men på samme tid er den stadig lidt enkel foran. Fri fragt 15.49$/84.99 Kr.


Jeg syns den her kjole er en sød kjole, lidt cowboy i det, og mener mig meget om den kjole jeg fik skaffet mig i Italien. 13,78$/75,61 Kr. UK 2-8/Asian S-L


Jeg syns alle de her farver flotte og så det en rigtig sød enkel lang kjole. Fragt 2,99$/16,41 Kr. 9.62$/52.78 Kr. S-Xl


Det var det første Ebay fund indlæg. :) Håber det kunne bruges.
Jeg har tænkt at lave 2 af de her indlægs om mdr. :) Hvis det noget i gerne vil have :)
Og skriv gerne hvis der noget du vil se på bloggen(Det kan være det hele, IKKE kun omkring Ebay fund). :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar