Sider

onsdag den 16. december 2015

eBay Decor

Med min flytning der kommer, kunne jeg helt klart bruge nogen ting og jeg har fundet nogen virkelig gode ting fra eBay, som jeg synes kunne være sejt at have inde på mit værelse. Sær fordi jeg får et del større værelse. Jeg var for dovn til at rette prisen til danske kroner, håber I kan leve med pund

  1.  Nogen varme tæpper, med nogen lækker tern, elsker at de ser lidt old school ud.
  2. Jeg synes kunne være hyggelig også med nogen søde puder, med sjove print på.
  3. Nok ikke noget jeg vil have på mit værelse, men jeg begyndt at drikke en del te og ude har min far har de noget som ikke allerede er i en te pose og fordi jeg den eneste der drikke af det, vil være smart med et egern der er ment til enkel kop
  4. Jeg vil nok mere bruge dem til at have hænge som knagerække, i stedfor håndtag til skabe.
  5. Falske blomster til den der ikke kan holde blomster i live.
  6. Jeg har allerede fået dem hjem og synes at det vildt sød måde at have sine billeder hængt op på.
  7. Nogen kurve til endte blad samling eller andre ting man kunne tænke der kunne se godt ud i en kurv.
  8. Vintag popcorn skilt, elsker virkelig når ting ser vintag ud.
  9. Jeg synes det mega fedt med nogen træbogstaver og synes de samt er super søde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar