Sider

fredag den 19. september 2014

Fjällräven og Asus - NEW and sad story

Heej blog!
Undskyld min stilhed!
Men jeg fået skaffet mig ny computer og en ny skoletaske. Jeg vil ønske at jeg kunne tage billeder og vise dem, men kan dsv ikke, da jeg ikke har noget hukommelses kort til min kamera for tiden, som jeg vil fortælle mere om.


Sidste torsdag(11/9-2014) var jeg ude for at fået taget min computertaske, hvor i min computer, lommeregne, hukommelses kort og et sims spil var i.
Det skete da jeg skulle med bussen, fordi der var fejl med togene, og skulle vente noget ekstra tid. Jeg rejste mig op for gå mod bussen, men havde den ikke fået med, jeg sagde til cheføren at jeg gik ud for hente den, men den var væk. Jeg gik ind i 7ellev, for at tjekke om jeg havde glemte den der. Men det havde jeg ikke. 

Jeg ringede til min far og sagde han måtte hente mig, fordi der ikke kører flere busser og sagde at den var blevet taget. Min far kom og hente mig, hvor efter vi ringede til politiet, men fik af vide at vi skulle ringe og høre næste dag, om nogen havde afleveret den på stationen. Min mor ringede næste dag, før høre af.

Jeg var virkelig i chok og vidste ikke hvad jeg skulle stille op.

Og før i tænker, eej nu brokker hun sig sikker over hun ikke kan komme på facebook. 
SÅÅ NEJ! Jeg vidste ikke hvad jeg skulle stille op, fordi jeg allerede på en måned havde taget en del noter, og havde flere næsten færdige afleveringer liggende på den.

Næste dag, i dansk fortalt jeg min dansk lærer at jeg var lidt lost med det vi skulle lave, fordi nogen havde taget min computer. Hun spurgte så om jeg mente det alvorligt og jeg fik lov til at låne en computer af skolen, indtil jeg fik en ny.

Jeg var så ude igår i Fona med min far, for at finde en ny computer, som kunne klare alle de behov jeg har.


Det er en ASUS jeg fået anskaffet mig, og den er lækker tynd, samt den skulle godt kunne holde til at spille sims på den. Jeg skal dog lige vende mig til windows 8, men det går da fint med den.

Jeg har også fået anskaffet mig en ny skoletaske, i rygsækform. Da jeg mangle en, fordi min knæ er begyndt at sige fra, fordi jeg havde brugt computertaske(skuldertaske) og en håndtaske, til skolen. Men da jeg havde svært ved at få dem til at have ligevægt, gik jeg og gøre mit knæ ud af balance, så tænkte jeg, hvad vil være billigst. Købe en rygsæk taske til 800,- eller gå til fysiketaport og komme af med 1000,- få måske at ødelægge det igen.
NEEJ, ikke så klogt igen. Så da vi havde købt computer, købte vi en taske, far betalte, men trækker det så fra den lån jeg før af ham. 



Undskyld det LANGE indlæg, men synes det godt kunne være i et :)

knus Angie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar